Kursus Kahwin Termurah di Masjid Besi, Putrajaya

kursus kahwin 2010
Kursus kahwin termurah

Assalamualaikum.

salam sejahtera kepada semua. hari ni lepas je subuh, terus buat design iklan  untuk kursus Perkahwinan yang akan diadakan di Masjid besi Putrajaya pada 14 Mac 2010. minggu depan la.

Kursus ni bukan la kendalian saya, cume menjadi agen la lebih kurang.he. Organizernya ialah, member masa diploma dulu, En Hasan. daripada Open Mind Resourses. diorang selalu anjurkan program kursus kahwin ni di IPt2 dan juga swasta. yang bagusnya, temph kursus tak lama, sehari sahaja. Sijil nya pula akan dikeluarkan oleh JAWI.

Berbalik kepada program ni, sebenarnya, kursus minggu depan ni, lebih di galkkan kepada warga USIM. tu yang siap ada transport tu. n kebanyakan student Usim, belom pernah menghadiri kursus perkahwinan lagi. so betepatan la kursus ini di jalankan. lebih2 kepada tahun2 akhir. memang terbaik la masanya nak mengikuti. nanti dah bekerja, nak pergi kursus sorang2, malas n segan la plak. masa ni, kita dengan kawan2, leh bergelak2, dalam masa yg sama, takde la segan sangat. ye x.

Isu yg timbul pun ada, ada yg kata sijilnya laku berapa tahun, kursus ni, Pra kursus ke?  saya nak menjelaskan disini. sijil kursus ni laku sampai bila2. so lepas ni kepada cowok2 yang nak tambah bini, tak perlu masuk kursus kawen kali kedua. he. n Kursus ni bukan Pra Perkahwinan. memang kursus kawen betol2.n lepas kawen dah boleh ready nak kawen. so tak perlu risau takut kena ambik kali kedua. he

So, panggilan terakhir untuk semua warga USIM, akan dijemput untuk menyertai kursus perkahwinan 2010 yang akan diadakan di masjid Besi, Putrajaya, boleh hubungi saya kalu berminat. dan juga Hanis. kalau ada penyertaan daripada org luar. pun diterima, tetapi ingat, tempat duduk adalah terhad. jadi jangan lepaskan peluang yang hebat ini. akhir kalam. siapkan diri sebelom tibanya hari kejadian. Wassalam

Baca artikel ini:—> Keberkesanan kursus sehari

p/s: Disebabkan saya kerap mendapat kol bertanyakan tentang kursus ini. Untuk makluman, saya tidak lagi TERLIBAT dengan menjayakan kursus kahwin ini. akan tetapi, jika sesiapa yang berminat, boleh la, layari lawan web penganjur http://openmindresources.blogspot.com/ . Wassalam.

Date update: 27 November 2010 | 7.15 pm

3 comments

  1. Pingback: JundullahOsman Dot Com » Leganya Kursus Kahwin dah Selesai….
  2. Jundullah Osman

    Waalaikumussalam.
    tentang pertanyaan yang diajukan.
    walaupun jangkamasa kursus adakah sehari, tetapi jam kursusnya sudah mencukupi, sebab itu, masa kursusnya, dari 8.30 pagi sehingga 10 malam. selalunya, kursus yang dibuat sampai 2 hari, kerana, banyak rehat dan hanya sampai petang.
    jadi, saudari jangan risau untuk menghadiri kursus ini. dan sijil akan dikeluarkan oleh JAWI. wassalam

  3. hani wardah

    salam.
    kursus ni diadakan sehari, diluluskan tak? kan nanti tak cukup pulak jam yang diwajibkan kepada peserta mengambilnya. setahu saya, selalunya kursus kahwin adalah 2 hari. terima kasih.

Post a comment

You may use the following HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge